سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دست دادنی که باعث بیماری می شود، از دستدادنِ دوستان است . [امام علی علیه السلام]
هزارطرح

علوم اول بخش4

(زیست شناسی)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/17:: 3:24 عصر     |     () نظر
بخش4:زیست شناسی

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/17:: 3:24 عصر     |     () نظر
علوم تجربی پایه سوم راهنمایی بخش4

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/17:: 3:24 عصر     |     () نظر


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/17:: 3:24 عصر     |     () نظر

بعد از مدتها بالاخره مراسم شب عاشورا 90 به بازار آمد.باتشکر از سایت تخصصی کربلایی حمید علیمی و آقا سعید

روضه1

روضه2

روضه3

روضه4

اینجوری که پیداست انگار شب آخرته

خدا کند نرود امشب و سحر نشود(سنگین)

منو رها میکنی

مراسم تبالی سوگواری شب عاشورا

مدح حضرت علی علیه السلام

حمید علیمی - شب عاشورا 1390

 

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/7:: 9:59 صبح     |     () نظر

السلام ای وادی کرببلا                                                                 السلام ای سرزمین پر بلا

السلام ای جلوه گاه ذوالمنن                                                         السلام ای کشته های بی کفن

سلام

خیلی گشتم و این دو کلیپ رو گیر آوردم. مطمئنم هیج جا ندیدینشون. کلیپ نوحه خوانی کربلایی حمید علیمی در کربلا. یکی از بخش هاشو چند وقت پیش گذاشته بودم. حالا میتونین این کلیپ ها رو به دو فرمت 3gp و mp4 دانلود کنید...

 عرش بر رونق بازار حسین مینازد (mp4)           

عرش بر رونق بازار حسین مینازد (3gp)             

این آقا ارباب منه (mp4)                              

این آقا ارباب منه (3gp)                                 

کربلایی حمید علیمی


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/7:: 9:59 صبح     |     () نظر
این مداحی رو یکی از عاشقان اهل بیت علیهم السلام که اسمشون "دوست" هستش گفتن تا واسه دانلود بزارم. تقدیم به شما دوستداران فاطمه زهرا سلام الله علیها...

مداحی "غروب مدینه چه دلگیره خدا" فاطمیه 1389 با صدای کربلایی حمید علیمی بطور کامل

 برای دانلود کلیک کنید

غروب مدینه دلگیره خدا حمید علیمی فاطمیه 89


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/7:: 9:59 صبح     |     () نظر
به همه دوستان ایام فاطمیه رو تسلیت میگم.به همین مناسبت یه کتاب بسیار بسیار زیبا از آقای مهدی خدامیان آرانی به نام "فریاد مهتاب" واسه دانلود میزارم.این کتاب به شکلی رمانگونه داستان زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها رو بیان میکند.

به همه ی دوستان پیشنهاد میکنم این کتاب رو دانلود کنن.هر قدر از این کتاب تعریف کنم واقعا کمه. باید بخونینش تا بفهمین چقدر زیباست...شما دوستان میتونین هم خود کتاب رو با فرمت pdf و هم بصورت صوتی و با صدای خود آقای خدامیان آرانی دانلودش کنید. 

از آقای خدامیان آرانی هم تشکر میکنم که اجازه دادن ما این اثرشونو واسه دانلود قرار بدیم.

 

فریاد مهتاب

 دانلود در ادامه مطلب:

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/7:: 9:59 صبح     |     () نظر

در این پست از وبلاگ فرهنگی - مذهبی شور حسین(علیه السلام)؛ مجموعه ای شامل: 18 تصویر زیبا و با کیفیت -با موضوع حضرت زهرا(سلام الله علیها) و امام حسین(علیه السلام)- را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم..

این تصاویر علی رغم کیفیت بالایشان حجم بسیار پائینی دارند و براحتی قابل دانلود کردن می باشند..

جهت دانلود تصاویر به ادامه مطلب بروید..


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/6:: 10:35 صبح     |     () نظر

 

Tinypic

مجله ساینس Science و بنیاد علمی علوم، هر ساله بهترین عکس‌های علمی را انتخاب می‌کنند. امسال ششمین دوره این مسابقه عکاسی و تصویربرداری انجام شد و نتایج آن همین امروز اعلام شد. امسال 181 عکس از آمریکا و 20 کشور دیگر دنیا در این مسابقه شرکت داده شدند.

 

1- عکس برنده جایزه اول: این عکس را «ماریو دی استفانو» از دانشگاه ناپل  گرفته است. عکس نشاندهنده جلبک‌های تک سلولی است که به یک جاندار دریازی بی‌استخوان Eudendrium racemosum چسبیده‌اند،‌ این عکس به کمک میکروسکوپ الکترونی گرفته شده است:

 

2- این عکس زیبا را «اندرو دیویدازی» از انستیتوی فناوری روچستر گرفته است. برای گرفتن این عکس او یک نخ پنبه‌ای را به یک موتور وصل کرد تا ان را 10 تا 20 بار در ثانیه تکان بدهد، سپس او زمان نوردهی دوربینش را روی دو ثانیه تنظیم کرد. نتیجه کار عکس زیبایی شد که حجم‌دار به نظر می‌رسد:

 

3- این عکس به وسیله «جسیکا شیفمن» و «کارولین شوئر» از دانشگاه درکسل گرفته شده است. اسکوئیدهای موسوم به Loligo pealei، دارای 8 بازو و دو بازوچه هستند. بازوهای این جانداران از قسمت‌هایی شبیه به فنجان پوشیده شده است، به کمک این قسمت‌ها که دارای عملکرد مکشی هستند و دندانه‌های کیتینی دارند، اسکوئید به طعمه خود می‌چسبد. هر کدام از این اعضای مکشی، تنها 400 میکرومتر اندازه دارند ولی از طریق همین قسمت‌های کوچک است که اسکوئید نیم‌متری به غذای خود می‌چسبند و می‌توانند تغذیه کنند. این عکس با میکروسکوپ الکترونی گرفته شده و رنگ‌آمیزی شده است:

 

4- این عکس به وسیله Ye Jin Eun و داگلاس ویبل از دانشگاه ویسکانسین گرفته شده است. اگر یک لایه نازک پلی اتیلن گلیکول را روی یک پلیمز دارای خاصیت کشسانی بگذاریم و این مجموعه را داخل آب غوطه‌ور کنیم، جذب آب باعث ایجاد چین و چروک‌های زیبای می‌شود:

 

 

5- این تصویر شماتیک را «لیندا نای» ایجاد کرده است. در این تصویر به طرز جالبی سیستم گردش خون بدن انسان، نمایش داده می‌شود. این عکس نشان می‌دهد که چگونه خون توسط قلب در عورق به جریان درمی‌آید و چگونه تبادل اکسیژن توسط گویچه‌های سرخ انجام می‌شود:

 

6- انجیل تصویری: کریس هریسون از دانشگاه کارنگی ملون، انجیل را به صورت تصویری دراورده است. خطوط عمودی زیر عکس نشاندهنده بخش‌های مختلف انجیل هستند. طول هر خط عمودی متناسب با طول هر بخش است. خطوط منحنی هم نشاندهنده ارجاعات هر بخش انجیل به بخش دیگر آن هستند:

 

7- این عکس بسیار زیبا به وسیله دونالد بلیس و سیریام سوبرامانیام از یک سلول مبتلا به نوعی بدخیمی به نام ملانوما گرفته شده است. این عکس که به طریقه سه بعدی‌ بازسازی شده است با استفاده از یک میکروسکوپ الکترونی و شیوه‌ای به نام پراش یونی گرفته شده است:

 

8- این تصویرسازی به وسیله دنیس کونکل و کولین چمپ برای کتابی با عنوان «ماجراجویی‌های آلیس در سرزمین میکروسکوپی»، انجام شده است و سوسک‌ها را در حال صرف غذا نشان می‌دهد!

 

9- این تصویرسازی به وسیله اندرو دوفید و گیلان لوئیس از دانشگاه اوکلند انجام شده است. این پوستر نشان می دهد که لجن‌های ته رودخانه‌ها بر خلاف انتظار ما، اهمیت زیادی در چرخه حیات دارند. در این لجن‌ها، میکروارگانیسم‌های متنوع و جوامع میکروسکوپی پیچیده‌ای وجود دارند. این تصویر تعاملات و نقش هر یک از این موجودات و جوامع میکروبی را نشان می‌دهد.

 

علمی  نقل از http://ghalbe6ei.blogfa.com

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط محمد حسن 91/2/4:: 3:32 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5      >